• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Колективний перегляд занять з циклу економічного виховання

Колективний перегляд занять з циклу економічного виховання

2019-02-12

/Files/images/zadorojna_ekonomka/51436147_1176075462575411_3268236165387386880_n.jpg

В дршкільному закладі №2 "Іскорка" розпочався цикл колективного перегляду занять з економічного виховання для педагогів закладу.

Якісна дошкільна освіта - важлива вимога суспільства й держави. Одним із важливих показників якості освіти є здатність дітей орієнтуватися у реаліях життя та досягати успіху. Саме життя поставило перед педагогами завдання економічної освіти дітей, виховання раціонального споживача, здатного ощадливо розпоряджатись природними, власними і громадськими ресурсами.

Економічні зміни в суспільстві обумовлюють потребу формування передумов економічної освіти в єдності з моральною освітою, екологічною освітою, опанування дітьми дошкільного віку економічних знань і практичних умінь у доступній формі.

Із раннього дитинства малюк чує слова товар, гроші, магазин, праця. Без опанування конкретних економічних уявлень неможлива реалізація таких завдань програми "Дитина", як соціалізація дитини, формування в неї цілісної картини світу і, з рештою, життєвої компетентності. Ознайомити дошкільника зі світом сучасної економіки можуть перш за все дорослі – батьки й вихователі – під час безпосереднього спілкування з дитиною.

Елементарні економічні знання формуються не на порожньому місці, визначальними тут є конкретні умови, в яких росте і формується дитина: сімейне середовище, ставлення до оточення, її духовний світ мають великий вплив на формування особистості майбутнього громадянина. В своїй родині малюк навчається гуманному ставленню до природи, поваги до людей, праці, доброзичливості, взаємодопомоги. І тому дитина, яка виховується в сім'ї, де панують ці чесноти, в майбутньому завжди буде бережливою і економною в своїй виробничій діяльності. Вирішальна роль у формуванні елементарних економічних знань належить вихователеві. Від його духовних, моральних якостей, педагогічної майстерності, професійної підготовки залежить, якою сформується особистість майбутнього громадянина нашої держави. Тому педагогові слід бути у постійному пошуку нових технологій. Саме цим і займається Задорожна Людмила Віталіївна. Вона вважає, що економічне виховання слід розпочинати вже з третього року життя, привчаючи дітей заощаджувати природні ресурси і піклуватися про рослинний і тваринний світ. Цю ідею вона донесла своїм колегам у ході колективного перегляду заняття "Маленькі рятівники". Метою заняття було: формувати економічну свідомість та природничо-доцільну поведінку, елементарні навички економічного підходу до природних ресурсів./Files/images/zadorojna_ekonomka/51362347_237783193839324_5416701131810144256_n.jpg/Files/images/zadorojna_ekonomka/50822390_764949140547335_2143965245150855168_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 184

Коментарi