• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Заняття в рамках МО вихователів середніх груп міста

Заняття в рамках МО вихователів середніх груп міста

2019-02-05

/Files/images/кач.jpg

Однією з найпоширеніших і досить ефективних форм навчально-методичної роботи є відвідування занять, спрямоване на обмін досвідом та його поширення, колегіальну взаємодопомогу в роботі. Саме такий перегляд інтегрованого заняття «Зиму поважай, про небезпеку пам’ятай» відбувся в рамках методоб'єднання вихователів середніх груп (керівник Панченко Н.В.) у вихователя, спеціаліста ІІ категорії, Качан Наталії Сергіївни. Основною метою заняття було ознайомити присутніх колег міста з власним баченням методів і прийомів, а також інтерактивних вправ у формуванні знань дошкільників з техніки безпеки взимку. На занятті були присутні виховаталі міста-члени МО середніх груп і методист управління освіти Коновалова Н.В. Вихователем правильно визначені і розв'язані на занятті навчальні, виховні і розвиваючі завдання.

У ході підготовки до заняття була організована попередня робота: розгляд ілюстрацій на зимову тематику, розв’язання проблемних ситуацій взимку, читання художніх творів, перегляд відеороликів та мультфільмів про безпеку взимку.

Оптимально було визначено зміст заняття. Він відповідав поставленим завданням. Дотримана структура заняття. У наявності був сюрпризний момент, мотивація діяльності дітей, єдина сюжетна лінія проходила крізь всю ігрову діяльність, яка була найсуттєвішою на занятті. На початку заняття організовано роботу дітей прийомом нетрадиційної форми привітання, інтерактивної вправи «Мікрофон», бесіди «Добра справа» та сюрпризного моменту з музичним супроводом-поява скриньки, з якою тісно пов’язана мотивація: відкрити скриньку, отриману від Зими. Щоб це зробити-слід виконати завдання і відшукати ключи. Діти розуміли, що і для чого вони роблять. Знання дітей актуалізовано. Є зв'язок із попередньо вивченим матеріалом.
В ході заняття Наталія Сергіївна дотрималася наступних принципів:
- науковості-надавала дітям реальні знання, які правильно відображали дійсність;
- наочності-використала предметну, образну і умовно - символічну наочність. До наочності пред'являла наступні вимоги: вона достовірна, відповідає рівню розвитку дошкільнят, є високохудожньою за змістом і оформленням;
- доступності-те, чому навчалися діти було їм зрозуміло, а також визначено відповідало їх розвитку;
- принцип активності і свідомості-діти розуміли що і для чого вони роблять, їх діяльність і активність була мотивована і заохочена.
- принцип систематичності, послідовності і поступовості;
- принцип розвиваючого навчання;
- принцип урахування вікових особливостей та індивідуального підходу до дітей у навчанні.
Таким чином, названі вище принципи навчання надали єдність практичної діяльності вихователя та пізнавальної діяльності дітей. Вибір і поєднання методів і прийомів були вдалими.
В повному обсязі задіяні такі види діяльності, як: комунікативна, пізнавальна, мовленнєва, рухова, ігрова, перетворювальна, оцінно-контрольна.
Заняття побудовано з використанням продуктивних видів діяльності, а саме художньо-зображувальної: малювання сіллю індивідуальних елементів і створення колективного зображення.
Структура заняття гнучка, логічна.
Чуттєва і абстрактна форми пізнання знаходилися в оптимальному співвідношенні: кількість та якість наочності відповідали вимогам.
Пізнавальну активність стимулювала різними засобами. Пріоритет надавала проблемним запитанням.
Мовленнєва активність дітей була високою завдяки інтерактивним формам роботи.
Розподіл частин заняття виправданий.
Знання дітей оцінювала об'єктивно і коректно.
Правильно здійснювала на занятті інструктаж, визначала обсяг і складність завдань. Намагалася бути поруч з дітьми і дотримувалася педагогіки співробітництва. Спонукала дітей проявляти радість від власних успіхів.
Поставлена мета була досягнута.
Побажаємо успіху Наталії Сергівні у її подальшому професійному зростанні.
Кiлькiсть переглядiв: 236

Коментарi