Освітня діяльність 2019-2020н.р.

Функціонування дошкільної освіти у 2019-2020 н.р. регламентується законодавчо-нормативними документами, що визначають мету, завдання, зміст дошкільної освіти і регулюють діяльність дошкільних навчальних закладів, зокрема:

· Конституція України

· Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття)

· Закон України "Про освіту"

· Конвенція «Про права дитини» (1991р.)

· Закон України "Про дошкільну освіту"

· Закон України "Про охорону дитинства»

· Та різними Поло­женнями про дошкільний навчальний заклад...

Ø наказами Міністерства освіти і на­уки молоді та спорту України:

Ø інструктивно-методичними лис­тами:

Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту в ДНЗ №2

на 2019-2020 навчальний рік буде визначатись:

· Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція), Затверджений наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 615 від 22,05, 2012 р.

· Програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», схвалену колегією МОН України 08.12.2010 року та затверджену наказом МОН України.

· Додатковими програмами:

– Парціальною програмою «Кольорові долоньки», автор Ликова І.О.;

· Методичними розробками за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина»

  1. «Базовий компонент дошкільної освіти в Україні». -2012.
  2. «Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні». -2003
  3. Кононко О. Виховуємо соціально компетентного дошкільника. – Київ. Світич.2009р.
  4. Гончаренко А.М. Розвиток мовленнєвої компетентності старших дошкільників. Київ. Світич.2009р.
  5. Старченко В.А. Формування логіко-математичної компетентності у старших дошкільників. Київ. Світич.2009р.
  6. Терещенко О.П. Розвиток творчості старшого дошкільника в образотворчій діяльності. Київ. Світич.2009р.
  7. Плохій З. Формуємо екологічну компетентність молодшого дошкільника. Київ. Світич.2009р.
  8. Вакуленко Н., Гураш Л.В. «Українська мозаїка» - книга для читання в дошкільному закладі та родинному колі.
  9. Журнальні статті фахових видань щодо видів і форм планування

НаливайкоО. Деуля І.,Пугуль Л. Блочно-тематичне планування організації життєдіяльності дітей середньої групи. // Дошкільне виховання. – 2009. - №1. – С. – 14 – 20. м. Суми);

· Лабоя Н. Тематичний блок занять. // Палітра педагога. – 2009. - №2. – С. – 9 – 15. (Рівенська область, Здолбунів);

· Лабоя Н. До розвитку шляхом інтеграції. // Дошкільне виховання. – 2009. – №3. – С. – 6 – 8. (Рівенська область, Здолбунів);

· Ковальчук Л., Молибог Л. Блочно – тематичний принцип планування за новою Програмою. // Палітра педагога. – 2009. - №2. – С. – 16 – 21.(м. Суми);

· Ільєнко В. Планування за новою програмою. // Дошкільне виховання. – 2009.- №1.– С. – 14. (Ін-т інноваційних технологій);

· Програмно – методичне забезпечення педагогічного процесу з вихованцями ДНЗ. / План роботи Малої Академії педагогічних наук Черкаського району та шляхи його реалізації. М. Черкаси, 2009. – С. – 18 - 59. ( м. Черкаси);

· Кузьменко Л., Кривда В., Новіцька Л., Василенко І. // Палітра педагога. – 2009. - №1.– С. – 7 – 12. (м. Умань);

· Трусова О. Авторський підхід до планування. //Дошкільне виховання. – 2009. - №8. – С. – 6 – 8. ( м. Севастополь).

Кiлькiсть переглядiв: 539

Коментарi