• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад та його діяльність

Інформація про заклад та його діяльність

статут

розпорядження про видачу ліцензії

У цьому розділі ви можете знайти інформацію про символи ДНЗ, його історію виникнення, дані про адміністрацію та години прийому, а також інформацію про наших вихователів і все, що стосується діяльності дошкільного закладу.

Для перегляду історії закладу, перейдіть до розділу сайту "Історія".

Для перегляду інформації про адміністративний склад, перейдіть до розділу сайту "Адміністрація".

Для перегляду інформації про вчителів, перейдіть до розділу сайту "Педагогічний колектив".

/Files/images/Безымянныйа.jpg

ПРО НАШ САДОК

За майже 83-и річний період плідної педагогічної діяльності в нашому дошкільному навчальному закладі створено свій стиль, традиції та особливості організації навчально - виховного процесу.

Достатньо пройти світлими коридорами, заглянути в затишні групи, поспілкуватися з маленькими "чомусиками" і одразу стане зрозуміло, що тут працюють творчі люди, для яких любов до дітей є сенсом життя. Метою роботи колективу є забезпечення цілісного розвитку дитини, розвиток її творчих здібностей, розкриття потенційних можливостей при збережені дитячої субкультури та визнанні унікальності ролі дошкільного дитинства в становленні особистості.

В садочку 10 груп: 8 - дошкільних: група дітей раннього віку, логопедична група, 2 групи з вивченням англійської мови, 4 групи для дітей 4-6 року життя. 2 – дітей 7-го року життя: вихованців перших класів Шосткинської спеціалізованої школи НВК- ліцею №2.

Для дітей працюють: практичний психолог: Нагорна С.А. - спеціаліст І категорії, вихователь фізкультури - Кузьменко О.М., музкерівники: Веремеєнко С.А., Величко Е.І., педагоги та помічники вихователів, медичні сестри - Кульбачук М.В., Ткаченко О.І., керівник гуртка з англійської мови-Цимбаліст М.М., вчитель-логопед: Охременко Т.В., працівники кухні, обслуговуючий персонал.

Створено гарні умови для дітей: затишні, естетично оформлені групи, сучасні меблі та декорації, гарне предметно-розвивальне середовище, дидактичні матеріали, що дібрані згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти. Ми розуміємо, що для життя та розвитку перш за все потрібно здоров'я, і ми працюємо над цим. В закладі створено умови для забезпечення оптимального рухового режиму: спортивна та музична зала, спортивний та ігрові майданчики, фізкультурні куточки по всіх вікових групах Щоденно відводиться достатньо часу на різні види рухової активності дітей ( ранкова гімнастика, хореографічні, фізкультурні, музичні заняття, фізкультхвилинки, рухливі ігри ).

На високому рівні організовано навчально-виховний процес. Маємо гарну методичну базу, використовуємо новітні досягнення в педагогіці. Реально запроваджуються в освітній процес сучасні науково-методичні підходи:

- особистісно-орієнтований;

- діяльнісний;

- інтегрований;

- психологізація освітнього процесу;

- використання з максимальною продуктивністю як перевірених освітніх технологій, так і впровадження в практику інновацій.

Організація педпроцесу проходить в цікавій ігровій формі з врахуванням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

Музично-естетична діяльність у дошкільному закладі розглядається як цілісна система. В ДНЗ чудова музична зала Організовані музкерівниками свята, розваги несуть справжнє естетичне задоволення дітям та батькам.

Є свій ляльковий театр. Силами педагогів та вихованців проводяться лялькові та театральні вистави, які завжди створюють атмосферу справжньої радості у дітей.

Діти закладу приймають активну участь не тільки в житті ДНЗ, а є учасниками традиційних міських спортивних змагань «Веселі старти»

Мета співробітництва з родинами вихованців не обмежується якісним викованням їхнього соціального замовлення щодо догляду, виховання та навчання дітей. Педагогічний колектив ДНЗ сприяє підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, питань навчання та виховання дошкільнят через проведення днів відкритих дверей, творчих звітів, батьківських зборів по групах, оформлення батьківських куточків, консультувань.

Очевидно, що сьогодні родина вибирає дитячий садок не за найближчим територіальним розташуванням, а за програмою розвитку малюка, найголовніше - за психологічним мікрокліматом у педколективі, створеним розвивальним середовищем, а головне – за любов до дитини.

Добре відомо, що все, до чого пригорнулося серце в дитинстві, залишається назавжди. І саме тому заклад ДНЗ № 2 "Іскорка" це той, де дітям затишно і весело, де їх люблять і дбайливо доглядають. Тут піклуються про здоров'я дітей, про якісну підготовку до школи і знайомлять малят з нетрадиційними техніками зображувальної діяльності, які відкривають їм безмежний простір для творчості та навчають англійської мови.

інформаційні стенди для батьків, середовище закладу

ігра

ігра

ігра

фото міського семінару

Кiлькiсть переглядiв: 1145

Коментарi