• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформаційний стенд для вихователів

план роботи закладу на 2023-2024н.р.wym-1696935470671

wym-1696935296905 додаток 3

wym-1696935922339 додаток 4

wym-1696936052437 додаток 5

wym-1696936158127 додаток 6

wym-1696936204544 додаток 7

wym-1696936341943 додаток 8

wym-1696936420834 додаток 9

Методичні рекомендації

з організації діяльності закладів дошкільної освітиу 2023-2024 навчальному році

див розділ методична робота у вкладенні

організація освітньої діяльності у ЗДО №2

Організація освітньої діяльності в ЗДО №2 «Іскорка» жовтень 2023року

1 Дата понеділок вівторок середа четвер п’ятниця
2 Піб вихователя (Вид освітньої діяльності) Шевцова Я.В - адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Шевцова Я.В. адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Шевцова Я.В. адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Шевцова Я.В. адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Шевцова Я.В. адаптивна ігрова діяльність на ТЗ
Задорожна Л.В. лише 24..10 Бадрак С.П.адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Бадрак С.П.адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Бадрак С.П адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Бадрак СП.. адаптивна ігрова діяльність на ТЗ Бадрак С.П адаптивна ігрова діяльність на ТЗ
Охременко Т.В.-індивідуальні заняття Охременко Т.В. індивідуальні заняття Охременко Т.В. індивідуальні заняття Задорожна Л.В.-ігрова діяльність Охременко Т.В. індивідуальні заняття Охременко Т.В. індивідуальні заняття
Зінь Л.М. ігрова діяльність на ТЗ Цимбаліст М.М.-групове Ворфоломєєва Н.М. ігрова діяльність на ТЗ Цимбаліст М.М-гурток «Ведмежатко» Кобченко О.В. ігрова діяльність на ТЗ Цимбаліст М.М. Гурток «Дюймовочка Шевченко І.В. ігрова діяльність на ТЗ Цимбаліст М.М. Гурток «Ведмежатко» Качан Н.С. ігрова діяльність на ТЗ Цимбаліст М.М.-гурток «Дюймовочка»
3 Заняття он-лайн щоденно на всіх групах Усі вікові групи: ЩОДЕННО Шевцова Я.В Задорожна Л.В Зінь Л.М. Кобченко О.В Шевченко І.В Качан Н.С. Бадрак С Ворфоломєєва Н.М. Усі вікові групи ЩОДЕННО Шевцова Я.В. Бадрак С Ворфоломєєва Н.М. Задорожна Л.В Зінь Л.М. Кобченко О.В Шевченко І.В Качан Н.С. Усі вікові групи ЩОДЕННО Шевцова Я.В. Бадрак С Кобченко О.В Шевченко І.В Качан Н.С. Бадрак С Ворфоломєєва Н.М Зінь Л.М. Усі вікові групи ЩОДЕННО Шевцова Я.В. Бадрак С Шевченко І.В Качан Н.С. Ворфоломєєва Н.М. Задорожна Л.В Зінь Л.М. Кобченко О.В Усі вікові групи ЩОДЕННО Шевцова Я.В. Бадрак С Качан Н.С. Ворфоломєєва Н.М. Задорожна Л.В Зінь Л.М. Кобченко О.В Шевченко І.В

план заходів з патріотичного виховання на 2022-2023 н.р.

wym-1665996303993

Нормативна база освітньої діяльності закладу у 2023-2024 н.році

Організація освітнього процесу в закладах дошкільної освіти всіх типів та форм власності здійснюється відповідно до законодавчої та нормативноправової база дошкільної освіти. Це, зокрема:

– Конституція України;

– Конвенція про права дитини (редакція від 20.11.2014);

– Закони України:

– «Про освіту» (редакція від 16.01.2020);

– «Про дошкільну освіту» (редакція від 16.07.2019);

– «Про охорону дитинства» (редакція від 09.08.2019);

– «Про місцеве самоврядування в Україні» (редакція від 01.03.2020);

– Постанова Кабінету Міністрів України від 27.01.2021 № 86 «Положення про заклад дошкільної освіти»;

– наказ Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 «Про

затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів»;

– наказ Міністерства економіки України від 28.09.2021 № 620-21 «Про

затвердження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної

освіти»;

– наказ Міністерства економіки України від 19.10.2021 № 755-21 «Про

затвердження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»;

– наказ Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 № 805,

зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.12.2022 за № 1649/38985

«Положення про атестацію педагогічних працівників»;

– наказ Міністерства освіти і науки України від 29.11.2022 № 1062 «Про

затвердження Типової програми пвдвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти»;

– наказ Міністерства освіти і науки України від 29.11.2022 № 1067 «Про

затвердження Типової програми пвдвищення кваліфікації педагогічних

працівників щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про

створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 07.07.2021 № 1/9-344

«Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 03.06.2022 № 1/6015-22 «Про

методичні рекомендації впровадження професійного стандарту керівника

(директора) закладу дошкільної освіти»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 20.12.2022 № 1/15511-22

«Про методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту

«Вихователь закладу дошкільної освіти»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 15.06.2022 № 1/6435-22

«Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 31.05.2023 № 4/1798-23 «Про

організацію діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах

воєнного стану».

Питання організаційних аспектів діяльності закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану в Україні регулюються нормативно-правовою базою в умовах воєнного стану:

– лист Міністерства освіти і науки України від 17.03.2022 № 1/3475-22 «Про

зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 22.03.2022 № 1/6887-22 «Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 29.03. 2022 № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» ;

– лист Міністерства освіти і науки України від 25.04.2022 № 1/4428-22 «Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях».

Звертаємо увагу, що організовувати освітній процес у закладах дошкільної освіти у 2023-2024 н.р. слід відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 № 33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція»), ураховувати під час взаємодії з дітьми «Методичні рекомендації до оновленого Базового компонента дошкільної освіти».

В умовах воєнного стану зазнала змін організація роботи закладів дошкільної освіти. Наголошуємо, що особливості організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації у кожному населеному пункті, ураховуючи зазначене, рекомендуємо керуватися наступними нормативно-правовими актами:

– Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.04.2023 № 301-р «Про

схвалення концепції безпеки закладів освіти»;

– лист Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.06.2022

№ 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»;

– лист Міністерства освіти і науки України від 20.06.2023 № 1/8820-23 «Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів».

Напрямки роботи ЗДО у 2022-2023 навчальному році:

З урахуванням реалій сьогодення та дії правового режиму воєнного стану робота проводитиметься за двома напрямами: грамадянсько-патріотичний та безпека життєдіяльності усіх учасників освітнього процесу.

Пріоритетними завданнями на 2022-2023 навчальний рік вважати:

1. Створення безпечних умов перебування в ЗДО дітей і працівників з урахуванням збройної агресії Російської Федерації й підвищення якості освітньої діяльності ЗДО.

2. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку.

3. Організація освітнього процесу відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (2021) (далі – Стандарт) та враховування під час взаємодії з дітьми «Методичних рекомендацій до оновленого Базового компоненту дошкільної освіти».

Тематичні тижні вересень, жовтень (он-лайн)

«Гномики»

Ранній вік

4-й рік життя

5-й рік життя

6-й рік життя

дата

Українські іграшки

Народні символи україни

Флора і фаунв України

Визначні місця України

5-9

Український національний одяг

Наша столиця України

Київ-столиця україни

Українські народні ремесла

12-16

Казки

Наша мова-українська

Міста України

Флора і фаунв України

19-23

Чим харчуються лісові тваринки

Лісові гризуни

Лісова прогулянка

Заповідники України

Червона книга

26-30.09

Осінь у лісі

Лісові птахи

Жителі савани

Лісозаготівля та деревообробка

3-7

Дитинчата лісових тварин

Дитинчата диких тварин

Тварини степу

Охоронець лісу

10-14

Казка рукавичка

Спосіб життя диких тварин

Мешканці Арктики

Екологічна поведінка в лісі

17-21

Мама, тато. Я

Члени моєї родини

Поліклініка

Поезія, рима і ритм

24-28

ОРГАНІЗОВАНА дистанційна ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ

У 2022 – 2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

День

тижня

«Гномики»

Ранній вік

«Ведмежатко»

4-й рік життя

«Слоненятко»

5-й рік життя

«Мандрівники»

5-й рік життя

«Дюймовочка»

6-й рік життя

«Дзвіночок»

6-й рік життя

«Кіндер Сюрприз»

6-й рік життя

понеділок

Комплексне заняття

Комплексне заняття

Комплексне

Рухова д-ть

Англійська мова

Спільне коло

Спільне коло

Вівторок

Фіз-ра

Фіз-ра

Рухова діяльність

Комплексне

Спільне коло

Рухова д-ть

Рухова д-ть

середа

Чарівні фарби і талановиті пальчики

Комплексне заняття

Комплексне

Англійська мова

Рухова д-ть

Англійська мова

Спільне коло

четвер

Комплексне заняття

Англійська мова

Англійська мова

Комплексне

Спільне коло

Спільне коло

Мовленнєва діяльність: розвиток мовлення

п’ятниця

Сенсорика

Комплексне

Комплексне

Спільне коло

Гурткова робота(Веселка/Умілі руки)

Гурткова «Веселка»

Гурток «Умілі руки»

Графік гурткової роботи он-лайн у 2022-2023н.р.

№ з/п

Назва гуртка, програма (МОН чи власна)

Напрямок роботи

ПІБ, посада керівника

Кількість, вік дітей

Графік роботи

«Веселка», власна програма

Соломко О.

Художньо-зображувальна діяльність

Соломко Олена

50

6 р.ж.

І,ІІІ п`ятниця-cт.гр. «Дюймовочка»,

«The Bell»

«Кіндер Сюрприз»

«Умілі руки», власна програма Бадрак С.

Художньо-творча діяльність

Задорожна

Людмила

50

6 р.ж.

ІІ, ІV п`ятниця- ст.гр.

«Дюймовочка»,

«Кіндер Сюрприз»

«The Bell»

«Розумники», власна програма

Троц І.

Вивчення англійської мови

Троц Ірина,.

5 р.ж-36

3 р.ж.-10

середня група: «Слоненятко»-четвер, «Мандрівники»-середа.

молодша група «Теремок»-четвер

«Дитина»

Вивчення англійської мови

Цимбаліст Марина

6 р.ж.-38

3 р.ж.-17

Старша група «Дзвіночок»-середа, «Дюймовочка»-понеділок, молодша група «Ведмежатко»-четвер.

ПЛАН роботи ДНЗ №2 "Іскорка" на 2022/2023 н.р.

wym-1665736863691

додаток3 wym-1665737579202

додаток4wym-1665737643555

додаток5wym-1665737700363

додаток6wym-1665737754725

додаток7 wym-1665737828971

8888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888

ПЛАН роботи ДНЗ №2 "Іскорка" на 2021/2022н.р.

wym-1633077914207

план роботи вчителя-логопеда wym-1633079152857

план роботи меличної сестриwym-1633079185722

план роботи практичного психологаwym-1633079268545

план роботи керівника з англійської мови wym-1633080645062 wym-1633080707069

план роботи на оздоровчий період wym-1633080836025

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

ПЛАН роботи ДНЗ №2 "Іскорка" на 2020-2021н. р.

wym-1600771278279

00000000000000000000000000000000000000000000000000000

ПЛАН роботи ДНЗ №2 "Іскорка" на 2019-2020н.р. wym-1572352644771

00000000000000000000000000000000000000000000000

паспорти кімнатних рослин на всі вікові групи

творчий доробок Задорожної Л.В.

дивіться вкладання на цій сторінці

Гранично допустиме навчальне навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності

Орієнтовні види діяльності за освітніми лініями

Орієнтовна кількість занять на тиждень за віковими групами

раннього віку
(від 1 до 2 років)

перша молодша
(від 2 до 3 років)

друга молодша
(від 3 до 4 років)

середня
(від 4 до 5 років)

старша
(від 5 до 6 (7) років)

Ознайомлення із соціумом

1

1

2

2

3

Ознайомлення з природним довкіллям

1

1

1

1

2

Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо)

3

4

4

5

5

Сенсорний розвиток

2

2

-

-

-

Логіко-математичний розвиток

-

-

1

1

2

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2

2

3

3

3

Здоров'я та фізичний розвиток*

2

2

3

3

3

Загальна кількість занять на тиждень

9

10

11

12

15

Додаткові освітні послуги на вибір батьків

-

-

3

4

5

Максимальна кількість занять на тиждень

9

10

14

16

20

Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах)**

1,3

1,4

3,5

5,3

план роботи закладу на 2022-2023н.р.

Для дітей віком від 1 до 3 років проводяться заняття тривалістю до 10 хвилин.

Тривалість одного заняття:

у молодшій групі - не більше 15 хвилин;

у середній - 20 хвилин;

у старшій - 25 хвилин.

Максимально допустима кількість занять у першій половині дня в молодшій та середній групах не перевищує двох, у старшій - трьох організованих навчальних занять.

У середині та наприкінці занять, що потребують високого інтелектуального напруження чи статичної пози дітей, необхідно проводити фізкультурні хвилинки.

Тривалість перерв між заняттями має становити не менше 10 хвилин.

Заняття, які потребують підвищеної пізнавальної активності, необхідно проводити переважно в першу половину дня та у дні з високою працездатністю (вівторок, середа). Рекомендується поєднувати та чергувати їх із заняттями з музичного виховання та фізкультури.

Необхідно враховувати, що значному скороченню організованих форм навчальної діяльності (занять) сприяє блочно-тематична організація освітнього процесу на засадах інтеграції, яка істотно знижує навчальне навантаження на дітей. При цьому тривалість інтегрованого заняття може дещо збільшуватись за рахунок постійної зміни різних видів дитячої діяльності (на 5, 10, 15 хвилин відповідно в молодшій, середній, старшій групах), проте інтегроване заняття може замінити всі інші, крім занять з фізичної культури й музичного виховання. Тобто щодня можна проводити одне інтегроване заняття, закріплюючи набуті дітьми знання і вміння в різних видах дитячої діяльності протягом дня. При цьому тривалість статичного навантаження у положенні сидячи на одне заняття не повинна перевищувати для дітей молодших груп - 15 хвилин, середніх - 20 хвилин, старших - 25 хвилин.

Не дозволено вимагати від дітей виконання домашніх завдань.

Після денного сну діти можуть відвідувати гуртки. Тривалість проведення гурткової роботи - 15 - 25 хвилин залежно від віку дітей.

Недопустимо проводити заняття в гуртках за рахунок часу, відведеного на прогулянку та денний сон.

Фізичне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі має складатися з: ранкової гімнастики; занять фізичною культурою; рухливих ігор та ігор спортивного характеру; загартування; фізкультурних хвилинок під час занять, фізкультурних пауз між заняттями; фізкультурних комплексів під час денної прогулянки.

Визначаючи обсяг рухової активності дітей, необхідно враховувати стан їхнього здоров'я та психофізіологічні особливості.

Організоване навчання у формі фізкультурних занять слід проводити з дворічного віку. Тривалість занять для дітей у віці від 2 до 3 років - 15 хвилин; від 3 до 4 років - 20 - 25 хвилин; від 5 до 6 (7) років - 25 - 30 хвилин.

Фізкультурні заняття для дітей дошкільного віку проводять не менше трьох разів на тиждень. Форма та місце проведення занять визначаються педагогом залежно від поставленої мети, сезону, погодних умов та інших факторів.

У дні, коли немає занять з фізкультури і плавання, проводять фізкультурні комплекси під час денної прогулянки.

"Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді»

Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

Національно-патріотичне виховання дітей та молоді – це комплексна системна і цілеспрямована діяльність органів державної влади, громадських організацій, сім’ї, освітніх закладів, інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави. Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.

Патріотичне виховання – складова національного виховання, головною метою якого є становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин. Воно сприяє єднанню українського народу, зміцненню соціально-економічних, духовних, культурних основ розвитку українського суспільства і держави.

План підвищення кваліфікації працівників Шосткинського дошкільного навчального закладу № 2 «Іскорка» при Сумскому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на 2023 н.р.





Кiлькiсть переглядiв: 3064

Коментарi