Вчимо разом з нами

Тема: "Кольори"

wym-1460286103370

wym-1460285506024

Дитячі англійські пісні

wym-1460286354360

wym-1460286673399

Тема: "Погода. Пори року"

wym-1460288205632

Конспект заняття

Управління освіти Шосткинської міської ради

Комунальна організація (установа, заклад)

«Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2 «Іскорка» Шосткинської міської ради Сумської області

41100 м. Шостка, Сумська обл., вул. К.Маркса, 48 тел. (05449) 6-13-51

­­­­­­­­E-mail: iskorka36@ukr.net

Conspectus of the lesson

for the children of middle group

«Happy Birthday, Peppa Pig!»

Prepared by:

the kindergarden `s teacher

of English language

of the кindergarden №2

«Iskorka»

Tsimbalist Maryna Mykolayivna

Освітні завдання:

Формувати мотивацію до вивчення англійської мови, розвивати мовленнєву реакцію, логічне мислення, комунікативні навички, пам'ять, увагу, сприйняття англійських пісень, формувати вміння будувати діалог.

Розширювати філологічний кругозір дітей, повторити слова за темами «Числівники», «Кольори», «Пори року», ознайомити з новими англійськими словами за темою «Birthday» (День Народження), закріпити вивчені вірші, римовки, вчити відповідати повним реченням, удосконалювати вміння ходити по колу, виконувати рухи за текстом пісні;

Виховувати турботливе ставлення до іграшок та активно - творче і естетичне відношення до слова за допомогою театралізованої гри за мотивами казки «Ріпка», товариськість, викликати пізнавальний інтерес.

Обладнання: тематичні картки, іграшки: свинка Пеппа, ляльки-гості, іграшковий посуд, повітряні різнокольорові кульки, елементи костюмів казкових героїв до казки «Ріпка», декораціі, роздатковий тематичний матеріал «Step by Step», «Kids Learn English», ноутбук.

Методи:

Ігрові – дидактичні ігри, гра – драматизація, рухові ігри « Make a Circle…», гра-імітаційна «Blow up a Balloon».

Наочні - відповідне оформлення групи, використання ТЗН, дидактичний роздатковий матеріал.

Вербальні - бесіда, розповідь, читання віршів, пояснення, діалог, інтерактивна вправа «Передай квітку», англійські пісні, групове опитування.

Практичні – мовленнєві вправа «Funny Toys», ігри, розв’язання проблемної ситуації: «Як відсвяткувати День народження свинки Пеппи».

Прийоми: створення атмосфери радості від спільної роботи, обговорення ситуації з життя, логічні акценти та паузи, різноманітні варіанти інтонування під час подання інформації, музичні заставки, проблемні запитання, рольова гра, драматизація, опис.

Епізодичні ігрові прийоми: загадка, вірші, пісні, рухові вправи.

Засоби: інтегроване заняття, побудоване на ігровому, пісенному, віршованому матеріалі з використанням рухових вправ і театралізації.

Хід заняття

(У груповій кімнаті створено атмосферу святкування Дня народження: центральну стіну прикрашено прапорцями з написом «Happy Birthday!», за сервірованим ляльковим посудом столом сидять гості - ляльки. Діти стоять півколом навпроти вихователя)

1. Greeting. Привітання

T. Good morning, children!

I am glad to see you.

Ps. Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning, good morning

I am glad to see you.

T. Подивіться, яка гарна квітка розквітла від ваших теплих слів привітання. Передайте її одне одному, вона розкриє ваші особисті уподобання і зробить вас ще дружнішими (діти передають квітку одне-одному по колу, відповідаючи на питання вихователя).

2. Vocabulary exercise «Pass a Flower». Мовленнєва вправа «Передай квітку»(полілог)

T. What is your name?

- Are you a boy or a girl?

- How old are you?

3. Surprise moment. Сюрпризний момент

T. Сьогодні День народження нашої подружки. Вона обіцяла завітати до нас. Поміркуйте, як ми можемо її привітати.(Роздуми дітей).

Т. Гарні пропозиції, але спочатку приготуємо для неї сюрприз: прикрасимо групову кімнату. Для цього надуємо повітряні кульки.

4. Exercise «Blow up a Balloon». Вправа

(Вихователь імітує надування повітряної кульки. По мірі надування показує руками, що кулька стає більшою. Вихователь разом з дітьми каже: «Bigger,bigger,stop…» Надули - відклали. Вихователь питає у дітей якого кольору надути наступну кульку…

T. Dashа, what is your favourite colour?

Сh. Blue

T. Let us blow up a blue balloon.

(поки діти зайняті, вихователь вносить кульки).

T. Look! We have got many beautiful balloons. What colours are they?

(Діти називають кольори).

T. How many balloons are there? (Діти рахують кульки, вихователь прикрашає кульками центральну стіну).

5.HappyBirthday, PeppaPig. Asong. Пісня - привітання

T. У нас є багато друзів. У кого з них День народження ви дізнаєтесь, відгадавши загадку. До нас завітала очікувана гостя з далекої Англії. Вона головна героїня улюбленого дитячого мультфільму, любить гратися з друзями і має брата Джорджа. Хто вона? (відповідь дітей)

З’являється свинка Пеппа (іграшка).

T. Так. Це свинка Пеппа. Саме у неї - День народження. Давайте привітаємо її, заспіваємо англійською мовою пісню-вітання.

(Діти співають пісню «Happy Birthday!)

6. Exercise « Howold are you?»

T. Вам цікаво скільки років виповнилось Пеппі? Давайте запитаємо.

Ch. How old are you?

Peppa: I am 5.

(Потім Пеппа запитує вік дітей: «How old are you?»)

Ch. Iam …

7. Poems for Peppa

T. Пеппа, діти бажають привітати тебе віршами англійською

мовою.

Ch.1 1, 1, 1 - little dogs run,

2, 2 , 2 - cats see you,

3, 3, 3 - birds on the tree,

4, 4, 4 - mice on the floor.

Ch. 2 I see a mouse,

I see a dog,

I see a rabbit,

I see a dog.

Ch.3 1,1,1 - I can run,

2, 2, 2 - I can jump too,

3, 3, 3 - Look at me.

T. У День Народження прийнято грати в ігри. Давайте пограємо з Пеппою.

8. Exercise «FunnyToys». Вправа «Веселi іграшки»

(Вихователь роздає дітям предметні картки з зображенням тих іграшок, які б діти хотіли подарувати Пеппі. Діти називають їх англійською).

T. Пеппа любить грати. Пограємо з нею?

9. Game « Make a Сircle…». Гра «Утвори коло»

(Діти разом з вихователем йдуть по колу, співають пісню і виконують рухи за текстом пісні)

10.Exercise «Season`s Colour». Вправа «Назви кольори»

Peppa: I like to play games in summer best of all. What seasons do you know?

Сh. Spring , summer, autumn, winter.

T. Які улюблені кольори кожної пори року?

Сh. Spring is green,

Summer is bright,

Autumn is yellow,

Winter is white.

11. Dramatization «Turnip»

T. Пеппа, наші діти підготували для тебе виставу, яка називається «Ріпка» («Turnip»). Запрошую всіх до музичної зали.

Characters:

1. Turnip

2. Grandfather

3. Grandmother

4. Granddaughter

5. Dog

6. Cat

7. Mouse

(Вихід кожного героя музично супроводжується).

Narrator: Once upon a time, there lived an old man and an old woman.They lived in the village. One day grandfather goes to the field and plants a turnip.

(Дід лягає спати і з’являється «ріпка»)

Grandfather: Hello! I am grandfather.Oh, what a big turnip we have in our field . I want to pull it out.

N. Pulls the turnip.

Grandfather: One, two, three! It is too big for me

N. Calls the Grandmother.

Grandfather: Granny, come here! Help me, please!

Grandmother: Hello. I am grandmother.What’s the matter?

Grandfather: Help me, please!

Grandmother: All right, Grandfather.

N. Grandmother by Grandfather, Grandfather by the turnip. Pull the turnip.

Grf. And Grm. One, two, three! One, two, three!

N. No result.

Grf. Grm.Oh, it’s too big for us!

N. Grandmother calls the Granddaughter.

Grandmother: Granddaughter, Granddaughter, come here, help us, please!

Granddaughter: All right, Granny. I’m coming.

N. Granddaughter by Grandmother, Grandmother by Grandfather, Grandfather by the Turnip. Pull the turnip.

Grf. Grm. Grd. One, two, three!.. One, two, three!

N. No result.

Grf. Grm. Grd. Oh, it’s too big for us!

N. Granddaughter calls the dog.

Grd. Dog, Dog, come here, help us, please!

Dog: I am a dog, my name is Jack.

N. Dog by Granddaughter, Granddaughter by Grandmother, Grandmother by Grandfather, Grandfather by the Turnip. Pull the turnip.

Together: One, two, three!... One, two, three!

N. No result.

Together: Oh, it’s too big for us!

Dog: Cat, Cat, help us, please!

N. The cat by the dog, the dog by the granddaughter, the granddaughter by the grandmother, the grandmother by the grandfather, the grandfather by the turnip. Pull the turnip.

Together: One, two, three!.. One, two, three!

N.No result.

Together: Oh, it’s too big for us!

Cat: Mouse, Mouse, come here! Help us, please!

Mouse: Hello. I am mouse.What’s the matter?

Cat: This turnip is very big for us, we can’t pull it out!

Mouse: OK.

Together: One, two, three!.. One, two, three!

Turnip: Here I am!

All together: Oh! What a big turnip we have! (діти плещуть у долоні)

12. Summing-up. Feedback. Підведення підсумків заняття

T. З якої країни приїхала свинка Пеппа ?

- Якою мовою ми спілкувались і вітали свинку з Днем Народження?

- Як ви вважаєте, який подарунок Пеппі сподобався найбільше?

T. Пеппа дякує всім вам за справжнє свято? Всі ваші подарунки їй сподобались, але вже час їй повертатись додому, давайте з нею попрощаємось!

Good – bye!(Пеппа залишає музичну залу)

Кiлькiсть переглядiв: 381

Коментарi